21:53 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیاست اقتصادی

توزیع «بسته حمایتی» کارمندان با حقوق ماه جاری
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات جدیدی از توزیع بسته‌های حمایتی را اعلام کرد.
وام جدید صندوق بین‌المللی پول به اوکراین
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول و اوکراین بر سر اعطای وامی به ارزش ۳.۹ میلیارد دلار به این کشور توافق کردند.
کدام عوامل باعث ایجاد فسادهای مالی و اداری می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: نتایج یک تحقیق نشان داد که عدم پایبندی مذهبی و اخلاقی، نداشتن اعتماد به افراد و نهادهای بالادست، نبود آزادی‌های مدنی و گردش آزاد اطلاعات، خویشاوندپروری و تبدیل شدن فساد به ارزش در جامعه، زمینه‌سازهای فساد اقتصادی و اداری در ایران هستند.
دست رد ترکیه به سینه صندوق بین‌المللی پول
پایگاه خبری راد: مشاور رجب طیب اردوغان- رئیس جمهور ترکیه گفت ترکیه نباید برای حل مشکلاتش به سراغ صندوق پول برود.
بازار طلا چرخید/ سکه ارزان شد
پایگاه خبری راد: روند قیمت‌ها دربازار طلا و سکه امروز معکوس و کاهشی شد؛ به گونه‌ای که سکه تمام طرح جدید با کاهش حدود ۲۰۰ هزار تومانی، سه میلیون و ۷۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
بیمه نوین از بازار پایه به بازار دوم فرابورس می‌رود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بیمه نوین می‌گوید شرایط خاصی در اقتصاد کشور نمی‌بیند، او معتقد است شاید با توجه به تحریم‌ها در بیمه‌های اتکایی به مشکلاتی رو به رو شویم ولی این موضوع هم با توجه به ذخیره یک میلیارد دلاری که برای بیمه‌های اتکایی پیش‌بینی شده حل می‌شود.
تحلیل عبدی درباره ماجرای پیش‌فروش مزدا ۳
پایگاه خبری راد: مسخره‌بازی به تمام معنا. در هیچ جای این کره خاکی این حد از ندانم‌کاری و ابتذال در سیاست اقتصادی را نمی‌توان سراغ گرفت.
بایدها و نبایدهای خصوصی سازی در جراحی اقتصادی
پایگاه خبری راد: آنچه که بیش از هر چیز در نگاه نخست اذهان عمومی را به سمت لزوم خصوصی سازی هدایت می‌کند سیطره دولت بر بخش های اقتصادی و تولیدی است. خصوصی سازی یکی از مولفه‌های حائز اهمیت در هموارسازی پیشرفت و توسعه اقتصادی به شمار می رود.
کشتی بازار ارز کجا پهلو گرفته است؟
پایگاه خبری راد: متاسفانه با سیاست‌گذاری‌های فعلی مشخص نیست، آینده اقتصادی ایران به کدام سمت و سو حرکت خواهد کرد، حتی اقتصاددان‌ها و فعالان حوزه اقتصادی هم می‌گویند نمی‌دانند که تا پایان سال قیمت ارز چه میزان خواهد بود؟
دفاع ماکرون از سیاست‌های اقتصادی جنجالی خود
پایگاه خبری راد: امانوئل ماکرون- رئیس جمهور فرانسه- در مصاحبه جنجالی با دو روزنامه‌نگار حرفه‌ای از اصلاحات اقتصادی نامحبوب خود دفاع کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد